. freeeeeezing

brrr.. känns som om man börjar bli lite småsjuk. damn vad jobbigt. fryser ända in i benmärgen, massa snuva och känner mig allmänt svag. vill bara ta på mig min långa kappa och sitta med den på mig här på jobbet. ska nog göra det.

igår så tränade jag med mamma och bella, kändes jättebra.. men det sjuka var att eftersom jag hade laddat hela dagen (var så lycklig för jag skulle träna).. så kändes det knappt någonting, fastän jag tog i till max. körde t.o.m två varv på maximal nivå... hade så mycket energi så det bara överflödade och på hemvägen satt jag bara och tänkte på hur skönt det skulle vara att gå ut och springa eller något. detta börjar stiga mig åt huvudet....

ge mig vår, och ge mig sol på morgonen. vill gå upp och se solen stiga upp klockan 6 på morgonen.. vill kunna gå ut i t-shirt.. vill kunna gå ut på joggingrunda i shorts.. vill bara ha lite värme fan.

nej nu måste jag sluta klaga.

wee vad trevligt det blåser här ute vid västra hamnen...

nej, detta går inte. får bli en klago-dag.

och inte har jag fått mina hörlurar heller. jävla cdon.

hoppas att jag inte förstör humöret på er som läser detta, det var inte meningen i så fall. men ibland måste man skriva av sig faktiskt.

stackars britney spears.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback