. fredagshumör

imorse ville jag inte gå upp ur sängen... men så fort jag fick upp tanken i huvudet att det var fredag  så bara studsade jag upp. ohh, ska bli en helg med två sköna dagar utan att jobba.. det är inte det att mitt jobb är fysiskt krävande.. men det är skittråkigt att höra alarmklockan på mobilen ringa 05.42 varenda morgon....

och om ni undrar varför det är just 05.42, så är det för att varje snooze på mobilen är 9 minuter.. vilket innebär att jag kan snooza exakt två gånger innan jag går upp prick klockan 06.00. en hel vetenskap bakom mina morgnar. haha.

spinner vidare på det här med morgonen.. iofs så tycker jag att det är skitmysigt att sitta där med min tallrik havregrynsgröt med jordgubbar, och bara sia om att dagen ska bli bra.. men det känns skumt som fan att köra till jobbet och se fullmånen ovanför sig.. ibland undrar jag om jag är på väg för att fika med mina kompisar eller om jag verkligen är på väg till jobbet.. anyway.. idag var det på väg till jobbet som gällde.


sverige förlorade i handbollen igår. it's a shame.. de spelade stundtals grymt bra..

nej, nu ska jag ta och öppna lite post.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback