. Beats by Dr. Dre

shuhej.

lunchen idag blev tysk varma koppen soppa och knäckebröd. "hühnersuppe" is the shit!
mohaha.

här är jag.

image228image229

på jobbet .. i know - i just had to.

image230image231image232
och självklart - the usual "toilet-session". fan vad jag är sysslolös på morgonen. haha.

kolla de nya hörlurarna som dr. dre har designat.. kommer kosta runt 400 dollar.

image226
tänker på nalle puh när jag ser dem, vet inte varför. haha.

inte för att vara sån... men mina hörlurar är fan snyggare ^^.. imo iallafall.
image227

ohh vad de är snygga.






Kommentarer
Postat av: tinjjj

dina e fett mkt snyggare :D

2008-01-09 @ 15:21:32
Postat av: Baba Bryterdinnäsa1sek

underbara bilder :) 400dollar "whaaat?"
sluta gömma dig på toan haha.. jobba istället :D
älskar

2008-01-09 @ 18:25:58

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback