. ångest

japp.. det är det. för nu idag hände det - igen. Jag är i desperat behov av manikyr på mina naglar.. de är alldeles för långa.. och helt fula... och vad händer?

jag får sms nu på morgonen att hon som fixar mina naglar är sjuk...

detta hände sist också - hur mycket otur kan jag ha? 

anyway, då kan jag träna idag istället. det är ju bra i alla fall.


måste bara publicera en så jävla ful bild på christina aguilera som jag såg i morse.

image217
på något konstigt sätt för detta mina tankar till den inte så snygga donna (tori spelling) i beverly hills.
HAHAHAHA. like a pig.

Kommentarer
Postat av: Baba Benchwarmer

liknar inte henne alls, fan vad äcklig hon ser ut.

2008-01-07 @ 12:42:25
Postat av: Nilla

Haha, ja hon liknar Tori spelling på den bilden.

2008-01-07 @ 14:20:12

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback