. tatueringar och lägenheter - här går det undan :)

.. och så är läget.

armin tatuerade sig i måndags.. min julklapp till honom - den blev superfin - skitsnygg verkligen.
glad att du gjorde den hanii.

igår dansade jag och linda på kvällen.. och det gick bättre denna gången.. man måste bara komma in i ragga-känslan och bli mjukare i kroppen.. all min styrketräning har gjort mig fett stel. vi får se hur det går.
nästa gång är det street-dance som gäller - right? :)

och idag är det dags att skriva på kontraktet för lägenheten. ska dit direkt efter jobbet.. jag är verkligen förväntansfull, det pirrar i magen hela tiden.. en egen lägenhet. helt sjukt soft. och äntligen ska min älskling och jag slippa pendla till varandra varannan vecka.. ännu bättre.

förresten så är sopranos en riktigt tung serie.. en serie jag trodde var ganska seg.. men damn som man fastnar.


konturer

skuggning

färdig. så fiiiiin.


och för spänningens skull så ska ni få se min frukost från igår.

två fiberbröd + ½ knäckebröd med makrill, gurka och persilja.
en god banan och färskpressad blodapelsinjuice. yummy.

Kommentarer
Postat av: tina deer semla

e de sån som beckham har? :D

2008-02-07 @ 19:43:47

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback