. rabarber-grädd och frustration över frukt

jag har svårt att tro att det finns någon som älskar frukt lika mycket som jag, helt seriöst. beroende.

jag måste bara kolla nu någon dag om jag fortfarande är allergisk mot kiwi.. för som jag minns när jag var liten, så var kiwi bland det godaste jag visste.. har inte smakat kiwi på 15 år. det är nog dags nu.

idag har jag tränat med bella, vara mysigt att få prata lite med min framtida granne :).

sen nu på kvällen var jag och sara på en dundermysig fika på mello yello. vi satt ihopkurade på uteserveringen i en liten ingröpning i väggen kan man säga, vi och filatrna och en kopp rabarber-grädd te var of course. underbart.
skönt att komma ut och bara få prata av sig. att bara sitta.

imorgon ska jag träffa linda och malin.
och jag och dorota ska köpa lunch från graffiti café och ha fredags-mys på jobbet :)

by the way - jag har fått tv3 hemma! fattar ni att det är en milstolpe för en som aldrig har haft tv3 hemma i hela sitt liv. underbart att det ingår i canal digitals paket nu. helt perfekt. haha, som besatt.
top model och singing bee, antar att det är där jag kommer fastna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback