. prosit

ahh shit vilken förkylning jag har dragit på mig. it sucks big time määääään.

idag är jag på jobbet, som vanligt. var på ikea med min syster igår, sen på kvällspromenad med mamma.
tittade på catania - inter också med mamma och pappa. tråkig match, men det viktiga är att vi vann! 0-2!

idag är det jobb som gäller, sen nagel-fixning.. sen träning, sen träffa emma såklart!
vi gratulerar vi gratuleraaaar... grattis på 21 årsdagen gumman! älskar dig!

i förra veckan satt jag och kollade på gamla gb-glassar (jag vet, jag var uttråkad på jobbet)...
som man saknar de gamla glassarna. den taco-glassen (som var min absoluta favort, och självklart försvann efter två år), och solero shots, och den rosa långa glassen som poppade i munnen när man åt den.... haha jag vet att det kanske låter sjukt, men man längtar bara tillbaka ibland.


kolla bara.. 1999... vilken var din favorit?















 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem gillar inte saker som poppar i munnen ha ha

2008-02-11 @ 19:47:33
Postat av: tinjiiiii

stavi sliku na tvoje nokte :D

2008-02-11 @ 19:49:49
Postat av: Nilla

Oh gumman jag hade glömt bort att solero shoters funnits det var min absoluta sommar favvis..i miss it.

2008-02-11 @ 23:28:42

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback