. plus-medlem och feta filmer

"Hej och välkommen till Aftonbladet PLUS!
Grattis till ett bra val! Du har nu registrerats som medlem i vår
PLUS-tjänst och ditt abonnemang gäller tillsvidare."

yes yes y'all.. nu är jag stolt användare av funktionen aftonbladet PLUS. haha. jag har hela tiden klagat på att det är fett onödigt o.s.v.. men varfan gör man om man har ett stillasittande jobb, och de minuter som inte innehåller fullt med arbete är oerhört plågsamma... då blir man medlem på aftonbladet plus :) så nu kan jag läsa allt allt allt.

lite busigt minsann. hihi.


helgen har varit jättemysig, har bara varit slappande och fönstershopping av möbler.. vi har hittat massor av fina möbler nu, lägenheten kommer bli såååå fin.

ohh hur mycket längtar jag inte till augusti - när filmen "righteous kill" släpps. legenderna al pacino och robert de niro i samma film.. kan inte bli annat än succé. sen att 50 cent också är med i filmen gör det ännu mer intressant.. konstigt val av birollsinnehavare - men det ska bli spännande att se :)

nej, nu måste jag sätta mig och läsa lite PLUS-artiklar. muhaha.
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback