. mössa och makeup

kunde inte undgå mössan som jag såg paris hilton ha på sig. en enkel louis vuitton historia - men daaamn. jag hade verkligen velat ha en sån. har gjort en budget nu, och jag har minsann råd att unna mig lite hihi. vi får se vad det blir, men som vanligt så blir det bilder på bloggen.

image289

maxfactor har kommit med en nyhet - beyond length mascara. självfallet ska vi köpa och testa.


antar att det blir en guldfärgad. u know me right?
om jag bara kan hitta den i butik, så ska jag köpa denna plånboken. helt rätt färg!image291


dagens tips; gå in och kolla hos asos.com och urban outfitters, mina favoriter just nu..självklart finns det bara butiker i huvudstaden, men tacka gud för att det finns webb-shop :)

americanapparel.net har också a lot of goodies.

snart åker jag till min hubby. längtar. 

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

plånboken är riktigt söt

Postat av: Elvira

Jätte snygg plånbok!

2008-02-27 @ 09:04:52
URL: http://kassidy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback