. lördag kväll

.. hemma hos min gudmor, skönt att bara ta det lugnt under helgen. skitskönt.

idag har jag köpt en klänning, de lila strumpbyxorna och en skitsnygg kuvertväska.
sen har jag hittat barstolar till mitt kök. übersnygga.

gick in till tvn för att kolla vem som gick vidare till final i melodifestivalen.. kom precis i rätt tid till avslöjandet.. bwo gick vidare.. sjukare kläder än någonsin. enough bout that - men vafan? när de uppträdda kände jag direkt igen låten.. och helt seriöst, en större madonna-kopia får man fan leta efter. det låter som om de har samplat madonnas "hung up" och kört en fattig text på den.. sen att refrängen är näst intill likadan också, bara med annan text... det suger helt enkelt. kom igen med något nytt?!

kolla bara på frida. haha skön brud.. helt egen stil och bara kör på till tusen procent. en liten glädjeprick i tvn som man blev glad av att se. schyst med en skräll som är rätt iallafall.
jag syftar givetvis på christer sjögrens skitlåt som även den har gått till final för några veckor sen..
en avdammad dansbands-sångare som sjunger om hur mycket han älskar europa. kan inte bli värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback