. LÄGENHETSINNEHAVARE

daaaamn, nu är det verkligen sant. skrev på kontraktet igår, lägenheten är min ! - och jag flyttar in den 1 juni..
har nog inte riktigt fattat det än, men det ska bli skitroligt. en helt splitterny lägenhet där ingen har bott innan, det kan nog inte bli bättre faktiskt.. weeee.


sen så har jag såklart hittat en väska som jag har siktat in mig på att jag ska ha.. får bara åka till usa först känns det som.. tror inte att man kan hitta den här hemma. köpenhamn kanske?


kolla bara.. en kviltad röd chanel.. it doesn't get much better than this. ohh, vill ha!


jag har en lägenhet. woohoooo.




Kommentarer
Postat av: tinj

jag köpte en liknande idag, sån mini väska duvet, på gina :D

2008-02-08 @ 20:16:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback