. heta skor och avbokad resa

jobbigt det känns, avbokade resan igen.. kom fram till att det är bättre att vi fokuserar på en fin lägenhet o.s.v.. och sen åker istället.. jag behöööööver verkligen komma iväg.

har fått fruktansvärt ont i min rygg, ingen aning vad det är. längst ner på ryggen på vänster sida. jag kan varken sitta eller stå. hmm.. awkward. vet inte vad jag ska göra fan. skitjobbigt att vara här på jobbet och att hålla humöret uppe när det känns som en ekorre gnagar på insidan av min rygg. gaaaaaaaah.

för att ta bort depressionen lite så satte jag mig för att kolla lite skor.. hittade ett par läckerbitar på bianco faktiskt.
image285image286
och här är väskan jag köpte i helgen förresten.

så fint så fint

och sen undrar jag varför malmö inte har någon åteförsäljare av frey wille...?
kolla bara detta armbandet. dont u just love it?
image287

Kommentarer
Postat av: tinji

väskan var sååååååååå nice

Postat av: baba

man a clown mode?

2008-02-26 @ 18:03:37
Postat av: Nina

Hua förryggvärk! Är sjulv hemma från mitt jobb med liknande värk som du beskriver, bara det att jag inte kan göra nå annat än att sitta el ligga typ... *ajajaj*

2008-02-28 @ 12:43:13

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback