. confession

i have a confession to make. jag har köpt sophie kinsellas "en shopaholics bekännelser".
var på bokrean igår en liten sväng.. shopaholic var väl ordet som tilltalade mig mest. kul att läsa om folk i samma situation som mig. läste två kapitel igår kväll, och det känns redan som om det är jag som skrivit boken.

den är grymt underhållande, och ni tjejer som shoppar mycket, som bara inte kan vara utan bara den lilla saken extra.. ni borde läsa denna. i love it already. funderar på att läsa efterföljaren på engelska istället. är nog schystare utan konstiga svenska översättningar.

image309

dagens frukost blir likadan som igår; en tallrik havregrynsgröt och en apelsin. himlans gott.

idag åker jag till min hubby. ska bli mysigt att få träffa honom igen. längesen. har fixat there will be blood, darjeeling limited och redacted som vi ska ta oss igenom nu i helgen. kommer med betyg för dem sen.

sen hoppas jag på ett och annat inköp i helgen. kanske de turkosa pumpsen på wedins?

någon mer än jag som tycker att modströms har fett snygga jackor? funderar på att köpa en till våren....



sen har ju cheap monday fått in en superskön skjorta. riktig vårkänsla över den.



vårnyheter från friis & co. we all love them.


en fin träningsväska, en grön vardagsväska och ett rött skärp. älskar som sagt färgerna.




Kommentarer
Postat av: Jonna

de tokrosa pumpsen är apheta, lätt ett bra köp:)
Godmorgon!

Postat av: Anonym

gillade d rosa skärpet!

2008-02-29 @ 09:23:13
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: Anonym

God kväll...Grymt bra bok,,,har den också...det är nästan som de har skrivit om mitt liv för något år sedan....:) ha en skön fredag...

2008-02-29 @ 20:44:10
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback