. ni som är sjuksköterskor - HJÄLP!

jag har försökt förtränga och ignorera smärtorna som jag får i min handled. känns som jag har gnällt lite för mycket på sistone. men ända sedan jag trillade och skadade foten så har jag haft grymt ont i min handled. inte konstant, men så fort den vinklas eller ansträngs.. egentligen inte konstigt eftersom jag i fallet landade med högerarmen under mig...

jag har ju haft gips förr när jag skadade båtbenet (benet som är mellan handleden och tummen kan man väl säga).. och jag tror inte det är nån fraktur för det borde ju värka hela tiden.. eller?

någon som är sjuksköterska eller något inom vården som kan komma med lite funderingar och hjälp till mig ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback