. lördagsmorgons träning 07.30

nu tror ni säkert att jag är galen. varför jag är vaken såhär tidigt en lördagsmorgon när jag äntligen har chansen att sova länge.
men jag har faktiskt bestämt för mig för att jag ska träna. jag ska till gymet direkt när de öppnar - 09.00. ska bli dunderskönt, det är alltid skönast att motionera på morgnarna.. för efter jobbet är man helt slut, och då har man inte all den energi som sprudlar när man tränar på morgonen.

här är mitt
gym. ett annorlunda gym, som bjuder en på ALLT man behöver.


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Jaha tack för svaret

Postat av: Charlotte

Härligt att börja träna! Önskar jag hade tid, ork, motivation till det, jag med. Lycka till! :0)

2008-08-09 @ 21:24:21
URL: http://www.lillayllet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback