. "tv-kändis" med fruktförbud

dagens lunch

lite av kassler/pasta/broccoli/svamp-gratängen jag gjorde igår.. och lite körsbärstomater. gott, och perfekt mättande. känns konstigt att jag hoppade över frukten imorse.. men jag tänker sluta äta så mycket frukt om dagarna.. det finns ju trots allt en del socker i frukt också.. och kalorier. det ska bli ibland, men inte för ofta.. :)



förresten så spelar de in en serie som heter mia och klara här på mitt jobb. den ska sändas på svt 1 med start i november.

Kommentarer
Postat av: Malin

Angående sofies mode! Jo vissa veckor har den varit riktigt bra. Med tanke på priset på endast 15 kr.

Postat av: Anonym

God eftermiddag...HA en skön dag,ska du göra något skoj denna dag?

2008-04-01 @ 13:23:34
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Malin

Åhh älskar tacopaj. Har jäte många olika recept på det och alla är verkligen goda.
Även tacotårta är en höjdare jag gillar.

2008-04-01 @ 14:25:01
URL: http://milissan.blogg.se
Postat av: tina

fan vad hungrig man blir av bilden!

2008-04-01 @ 23:02:13

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback