. oväntad operation

image654
dagens frukost blev havregrynsgröt och lite ananas. gjutet med lite tropisk frukt på morgonen. piggar upp en.

för övrigt har jag haft fullt upp nu hela morgonen på jobbet, och tiden har gått superfort.. snart är klockan 12.45 och då ska jag upp till vilorummet och få massage. hoppar lunchen idag, och tar tiden till massagen istället. det är ju välbehövligt.

förresten så satt jag och chattade lite med min syster precis.. och på min fråga om hur hon mådde idag så sa hon "bra, jag ska opereras klockan 14"...  snacka om oväntat svar. visste verkligen ingenting.. hon har glömt att berätta. som tur är är det inget allvarligt.. men ändå. håller tummarna för dig syrran! älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gott det såg ut! Varför ska hon opereras?
Ha en bra dag!

Postat av: Sessan

Gud, jag kan verkligen inte äta havregrynsgröt... det går bara inte ner. Sitter kvar i halsen på mig... men jag vill kunna äta det, superbra ju! =)

Ja, det var nice att få lite klirr, men dock mindre kul att lyssna igenom 600 låtar =(

2008-04-23 @ 12:07:03
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: bellisima

vilken lyx med ananas!

2008-04-23 @ 12:37:25
URL: http://bellisima.webblogg.se
Postat av: Anonym

Glass buffén tycker jag inte är någon höjdare tyyvärr....men barn är klart barn..ha en skön dag...

2008-04-23 @ 14:01:34
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback