. min hudförändring efter behandlingen!



kolla bara in på den första bilden (jag vet att den ser fucked up ut, men det bjuder jag på :) ...
..se så grymt fin hud jag har fått. ska fan lägga in en ansiktsbehandling minst varannan månad, rensa ut ordentligt.

jag är supernöjd med resultatet! iofs så använder jag deras rengöring, och natt och dagkräm nu.. så det hjälper nog också lite på traven.

den andra bilden är en toalettbild som vanligt.. har tråkig pikétröja idag.. men vad gör man? måste ha såna kläder på detta jobbet. vad skönt det hade varit att kunan gå till jobbet i en soft tee och baggy jeans. mitt riktiga jag.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Snygging ;)

2008-04-10 @ 11:22:24
Postat av: Elina

svar: haha ja, visst är den1? :-D

Postat av: Emma

Åh, tack så mycket :)

2008-04-10 @ 11:27:20
URL: http://emmchen.blogg.se/smycken
Postat av: Syrran

Ha, jag hann före Baba galosch *lol*

2008-04-10 @ 11:27:52
Postat av: Lisa

aw tack =) jättesöta bilder, hyn ser ju fasen perfect ut!

2008-04-10 @ 11:51:58
URL: http://lisawahrer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback