. linda rosing = flygvärdinna

haha, kind of cute faktiskt att hon har blivit hel-seriös och skaffat sig utbildning..

tänk vad den bruden har varit med om..kaos.. men som sagt, nu har hon tagit examen som flygvärdinna, och söker jobb för fullt. skönt för hennes kids att deras mamma har fått båda fötterna på jorden.

image583
hon är nog till och med söt nu, tycker jag :) haha

frukost blev havregrynsgröt och ett illrött päron. hade aldrig smakat såna. smakade inte speciellt annorlunda än vanliga päron.. men jag tyckte visst att det var lite spännande. gud vad jag måste ha tråkigt.. haha.



nu ska jag dricka lite loka. har blivit beroende av bubbelvatten igen.

Kommentarer
Postat av: baba

var dem godare än dem sjuka päronen vi käkade hos mig?

2008-04-10 @ 10:43:14
Postat av: Sessan

Jag har läst det där, helt sjukt.. hon har varit allt! partiledare, modell.. sångerska.. haha


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback