. kycklingsallad och tidningar

hemmagjord kycklingsallad blev det idag, eftersom min kära kollega har tagit semester denna fredag.. vilket resulterade i att det inte blev något inköp från graffiti café. och stackars jag ska jobba ända till 17.00. det är ensamt och tyst här på jobbet.. tur att jag hade med mig lite tidningar idag också, stannade på statoil imorse och köpte glamour och en korsordstidning.. sen fick jag ju hem mat & vänner igår också.. så nu har jag lite att göra på eftermiddagen iallafall.



Kommentarer
Postat av: Ilvic*

Den kycklingsalladen såg god ut :)

Postat av: Anonym

du har alltid så härliga bilder på god mat. blir ofta jättehungrig då jag ser dem ;)
ha d toppen!
svar:pumpsen kommer fr hm.

2008-04-28 @ 12:40:12
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback