. INBROTT

yes, man kommer till jobbet en vanlig solig tisdagsmorgon och får informationen att vi har haft inbrott.. vad fan? det är inte lite som saknas heller.. this shit sucks. och jag är den som får stå och berätta för alla när de kommer innanför dörren att deras ägodelar inte finns kvar mer.. suck.



från en sak till en annan

hade möte igår eftermiddag, som inleddes med lunch på salt & brygga, precis vid havet (nillas gamla jobb hihihi).. det var supergod mat, och jag blev helt förälskad i salladsbuffén. underbart väder var det också.

det är så mysigt att jobba här i västra hamnen nu på våren/sommaren..

igår stack jag direkt efter jobbet till gymmet och körde ett pass ensam, det blev 10 minuters intensiv weightloss på crosstrainern, 1 varv på höft-lår-stuss-mage, och 1 varv switching. avslutade med pilates. skönt..

när jag kom hem åt jag maten jag hade förberett dagen innan- viktväktar-wienerkorvar med fullkornspasta

sen cyklade jag hem till malin.. vi gick och mötte linda, sen gick vi en enorm runda på mer än en timme.. skönt i solen.. jag gick till och med med mina korta träningsbyxor och solglasögon.. allt för att få färg på benen. haha.

som sagt - denna dagen blir nog hektisk.. usch.

Kommentarer
Postat av: Soha

Jodå, jag har haft en fin dag, hutr har din dag varit då ? :)

Postat av: Linn

skönt att någon håller med mig om det då!

2008-04-29 @ 09:47:47
URL: http://limpidimpi.blogg.se
Postat av: Soha

Inbrott är verkligen hemskt. Men det är polisanmält och så va? Jag hoppas verklige de får tag i de som har gjort det.

2008-04-29 @ 11:04:15
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: Nilla

Ja salt & Brygga är inget jag saknar, all stress o skit haha.
Love u

2008-04-29 @ 16:08:03

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback