. helgens designer-shopping och dåliga filmer

måndag igen.. och min älskling har åkt hem.. suck..

men helgen har varit dundermysig.. här kommer en liten snabb-update

fredag 
armin var på arbetsintervju.. armin fick jobb! weeeee. firades med en mysig middag på lilla torg.. jag åt någon slags kycklingbruschetta med pesto, och älskling åt ryggbiff med pommes och bearnaise. supergott!

efter det strosade vi runt en stund i stan, och sen var det dags att se be kind rewind på bio. det måste vara något av det sämsta jag har sett.. visst är jack black rolig som skådespelare.. mos def också.. men mer "b:ig" handling får man leta efter.. den enda som skrattade ordentligt var puckot bredvid mig.. han måste gått på syra eller nåt.

nej fy.. be kind rewind får 2 / 10.. och det är bara för att jag gillar mos def och jack black sen innan.

lördag
vaknade tidigt. cyklade till frasetti och handlade morgonbullar och tillo netto och handlade jordgubbar. väckte älskling och överraskade med "hotell-frukost" hemma. mysigt det var.. stack ut i det fina vädret, besökte ilva för att hitta några fina möbler till lägenheten.. åkte till nova i lund och tittade på massa där också.. dagens shopping resulterade dock bara i en ny diorshow mascara för min del. när vi kom hem gjorde jag sallad med de söta crabfish-nobsen igen. mycket gott.
vi hyrde någon fransk film och kollade på. sen la vi oss ganska tidigt..

söndag
satte klockan på 03.50.. då gick vi upp för att titta på UFC 83 (matcher i mixed martial arts).. den udda sändningstiden är ju självfallet för att det är live.. och inte på vår del av klotet. matchen som var intressantast var självfallet sist av alla.. så vi gick och la oss igen 06.30 ungefär. men det var värt det. riktigt bra match.
matt serra vs. george st pierre. george vann. grymt.

vaknade vid 11 igen.. åkte in till stan och gick på gågatan lite bara i det underbara solskenet, sen körde vi till mobilia. det blev grytunderlägg från zack och ett spaghettimått i rostfritt stål. hittade ingen bild på det, men på salt och pepparkaren från zack som jag fick av pappa i julas. superfina!
efter mobilia körde vi hem och jag lagade middag.. det blev lövbiff och pasta pomodoro. enkelt och snabbt, men underbart gott.. efter middagen spelade vi lite spel. älskar det, så himla mysigt när vi båda är dåliga förlorare. haha


körde älskling till centralen sen på kvällen.. och nu är det ensamt igen. suck.

Kommentarer
Postat av: sabrina

svar: hehe, det är en fejk av cloë tror jag!

Postat av: Veronica

Sv: Hehe, joo, jag gjorde ju det. Läste på aftonbladet att han åkte till sjukhuset efetråt, men tror dock inte på det, men ont fick han nog tror jag.

2008-04-21 @ 08:45:34
URL: http://vforsberg.blogg.se
Postat av: MiniJossan

Vilken härlig helg Du vetkar ha haft:o)

2008-04-21 @ 08:50:17
URL: http://minijossan.blogg.se
Postat av: emmelieee

Hej va med i min tävling och vinn ett par örhängen!
PUSS! :D

2008-04-21 @ 09:07:59
URL: http://emmsaan.webblogg.se
Postat av: sofia

Din helg verkar ha varit super! Massa god mat också :)
Jotack, min helg var också bra ^^

2008-04-21 @ 09:11:55
URL: http://dagensmat.blogg.se
Postat av: Kajsa

Tyvärr läses det bara skolböcker...

2008-04-21 @ 09:36:40
URL: http://spiceupyourlife.blogg.se/
Postat av: Ida

Nej, jag har absolut ingen aning. Jag vet bara att han köpte den i Tallin.

2008-04-21 @ 09:54:00
URL: http://drinkitup.blogg.se
Postat av: Nilla

Vilken super mysig helg ni har haft :)
& GRATTIS ARMIN till jobbet (om du ser detta) annars catty hälsa honom grattis =O) Så super!
Snart slipper ni pendla gumman, så skönt för er.
Love u

2008-04-21 @ 18:12:15
URL: http://nillish.blogg.se
Postat av: Sara

Hur gör man pastan?? =D

2008-04-21 @ 22:55:27
URL: http://candis.blogg.se
Postat av: tinji

sitter i skolan och klickar upp alla dina mat-bilder och kommer på att vi har bruna bönor i skolan idag, it sucks. Du får inte lägga upp såna bilder mer :(

2008-04-22 @ 09:59:16
Postat av: tinji

förresten min lärare undrar vad det är för något på den första bilden? haha :) puss

2008-04-22 @ 10:00:16

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback