. feng shui och fina fasader


vilken härlig morgon. tog denna bilden på kontorets fasad imorse när jag var på väg in från parkeringen. det är en snygg design faktiskt. gillar att det är mycket glasrutor. solen skiner och det är en dag kvar till älskling kommer.

igår kväll blev det en liten promenad.. gick ner till sockerbitstorget och kollade fasaden på huset till den nya lägenheten. ser superfint ut.. nu är det bara 1 ½ månad kvar till jag flyttar in. känns lite overkligt.
 

när jag kom hem så var jag fruktansvärt rastlös.. så jag fick en idé om att jag skulle köra lite feng shui i garderoben. ut med allt det gamla.. (ännu en ursäkt för att jag ska behöva shoppa lite nya saker :)) men jag rensade iallafall alla min underkläder och hela lådan med strumpor. en massa stringtrosor och bh:ar som åkte i papperskorgen. men kolla in högen med strumpor då. shit, jag har verkligen nästan bara haft svarta.

allt detta kastades

åter till denna dagen. har fastnat lite på det här med feng shui.. att rensa och så, må bättre i själen. detta resulterade i att jag har sorterat alla följesedlar på jobbet imorse.. och jag tyckte inte ens att det var jobbigt. haha. all bran med lättfil och päron till frukost fick runda av mitt lilla ryck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback