. en shopaholics bekännelser - FILMEN!


här är hon då, isla fisher.. som ska spela becky bloomwood i "confessions of a shopaholic". det kommer bli så himla bra! jag menar - boken slukade man ju direkt.. så alla ni sophie kinsella fans, ni kommer förmodligen älska detta. jag skrattar redan bara jag ser dessa fotona från filminspelningen. karaktären är så grymt skön.

ni som känner igen tjejen, yes - det är den galna rödhåriga tjejen i wedding crashers. tror hon kommer göra rollen som den shopping-galna rebecca bloomwood. detta kommer bli himla bra!

synd bara att man måste vänta till den 13 februari nästa år....

Kommentarer
Postat av: Alfahanna

Jag vet, supersöta! Bidrar dessutom till en del söta minnen från ens egna barndom.

Postat av: sofia

Ah haha kul att just den boken blir film :D den om väntar på något gott.hha :)

2008-04-09 @ 17:18:05
URL: http://dagensmat.blogg.se
Postat av: Anonym

Såg att du undrade vad en rosa pantern innehåller. 50/50 av likör 43 och bols strawberry + lite mjölk som skakas och hälls upp. Sen fyller man med mjölk upp till kanten.

2008-04-09 @ 17:36:37
Postat av: Lina

Svar: precis, den känslan fick jag med (även fast jag aldrig har varit där...=)).

Hoppas kjolen på Monki blir bra!
//Lina

2008-04-10 @ 00:02:32
URL: http://lastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback