. 999 kommentarer

snart blir det någon som lägger den 1000'e. spännande. haha.

igår hämtade jag upp linda efter jobbet, och vi stack till coop forum för att handla lite råvaror till middagen..resultatet av middagen blev vitlöksmarinerade oxgrytbitar med bulgur och ugnsrostade grönsaker (paprika, vitlöksklyftor, champinjoner och solrosfrön). lite gurka och kikärter vid sidan om. underbart.

image653
det gjorde vi bra.

efter middagen mötte vi upp malin och louise och vi gick en ganska stor runda. tur att jag tog vinterjackan, för där ute på slätterna där vi hamnade blåste det ganska rejält. haha. malin och louise gick hem, och jag och linda fortsatte till kyrkogården för att hälsa på hennes morfar, och min morfar.. det var mysigt att bara sitta där en stund.. och prata om allt möjligt.

man borde faktiskt ta sig tiden att hälsa på de som har gått bort lite oftare.. att bara köpa en liten blomma och sätta dit, eller tända ett ljus.. jag ska helt klart göra det iallafall. det var alldeles för längesen jag var där.. flera år sen. idioti.

Kommentarer
Postat av: Nath

jag tänkte mest säga hej, och att jag spanar in dig lite då och då :) och även norpa din tusende plats! ha en underbar dag!

Postat av: Jessica

Du, jag ville bara säga att din blogg tar hela min processor så att datorn blir riktigt seg. Antingen har du lagt till nåt rejält i stilmallen (bakgrunden) eller såå har du nån reklam som tuggar upp allt. Vet du vad det kan vara?

2008-04-23 @ 08:37:19
URL: http://accessoaren.blogg.se
Postat av: Anonym

Godmorgon tjejen! Hoppa att du får en bra start på dagen...Ska du göra något skoj denna dag? vi ät god kötbill med wokade grönsaker och pomes och pepper sås,,,så gott det var..perfekt att fylla år så nära...:)

2008-04-23 @ 08:49:14
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: sofia

Vad gott det ser ut! :)
Håller med om att man borde hälsa på de bortgågna mer ofta...:/

2008-04-23 @ 09:45:59
URL: http://dagensmat.blogg.se
Postat av: Josiee

Godmorgon:)

2008-04-23 @ 10:02:39
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback