. 25-årsdags - överraskning

goodmoooorning!

imorgon är det fredag. wee.

igår var det mammas och pappas 25-årsdag. grattis igen!

igår hämtade jag min älskling på centralen direkt efter jobbet. så mysigt att träffa honom, dessutom blir man så glad för han stannar fler dagar denna gången :). vi körde direkt till blomsterpigan för att jag skulle springa in och köpa en fin bukett till mamma och pappa (som jag skulle lämna på den restaurang de skulle äta senare, så den skulle stå på deras bord när de kom). hur som helst så väntade armin i bilen.. synd bara att det tog ungefär en halvtimme för tjejen att göra buketten.. armin ringde efter en stund och berättade att han hade lagt jord där ute och planterat nya blommor. HAHAHAHA. så jävla skön.


men buketten blev superfin, och så här såg den ut till sist.

efteråt körde vi till restaurangen och lämnade blommorna och kortet till kyparna.. senare på kvällen ringde mamma och pappa och var överlyckliga för min och mina syskons lilla "överraskning". kul när man sprider glädje  :) wee.

på kvällen spelade mff mot gefle och vann med 2-0. tack grabbar, nu är vi på gång igen!

mitt inter fick dock bara 0-0- hemma mot lazio i italienska cupen. vi håller tummarna inför returen den 7 maj.

Kommentarer
Postat av: m

ja då måste du ju dit!! vill dit i början av maj när jag åker hem till familjen. lite för långt att åka från sthlm ner tycker jag. haha

Postat av: anna

kul att du gillade linnet!
jorå ryggen känns lite bättre nu..min sambo fick "knäcka" ut den.

hoppas du har en fin torsdag på G!
kram

2008-04-17 @ 10:10:28
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback