. pictures | pictures | pictures | pictures

hellooo..

i guess everybody heard the news.. förmodligen är det den lilla försvunna flickan madeleine's föräldrar som gett henne en överdos av sömnpiller. men ahhh hur skadad får man vara? hur kan man skada en så söt liten flicka?  hon borde varit jättestoltöver att hon hade en så fin dotter.. skitmånga människor i världen som inte kan få barn, och så gör idioterna på det sättet?. att man inte är glad för att man har fina och friska barn, det är helt obegripligt för mig. 
 
tyckte att föräldrarna var lite störda redan i början när man fick reda på att madeleine "försvann" när hennes föräldrar var ute.. och hon och hennes syskon låg hemma och sov på hotellrummet. alltså.. - hur tänker föräldrarna? ansvarslösa äckel.


"my lipgloss is poppin' - my lipgloss is cool".  vilken betydelselös låt.


igår var jag på möllan med tjejerna.. tog det lugnt och pratade massa gamla minnen.. så mycket sjuka saker man har gått igenom tillsammans..                   så små. så ansvarslösa. så skoj.

fick min turkosa fm-sändare till min iPod igår. skönt att slippa bränna massa skivor nu.. bara lyssna på iPoden genom bilstereon. superbt.

189108-161
mys på en bänk vid kanalen.. efter restaurangbesöket - innan pablo francisco.

mycket folk på showen. pablo francisco efter showen. pablo med okänd person.


 

189108-167
och här är mitt öga. intressant.



haha. have a nice day.



Kommentarer
Postat av: bob barker

haha så la du upp dem bilderna ändå, du e ond fan :D

2007-09-14 @ 15:27:49

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback