. in a turquoise world

som sagt.. jag glömde också berätta att min nya sjal är turkos.. och att idag får jag nog min egen-designade turkosa kalender för nästa år. huhuhuhu. i'm crazy.

anyway, igår jobbade jag.. tränade senare på kvällen, sen var jag hemma och såg idol och grey's anatomy.. hur fan kan sam gå vidare? han sjunger som om han håller på att skita ner sig (darrar till och med under tiden)...jag hoppas att folk fattar att christopher och mattias.. andreas också... det är de som verkligen KAN sjunga, och har kontroll över sina röster.. hemskt hur fel svenska folket kan rösta. 

har blivit djupt besviken idag... riktigt djupt.


ska klippa mig efter jobbet, sen till möllan och handla barbari.. sen måste jag hämta min "produkt" hos linda.. och sen hade jag velat till malmömässan, men det hinner jag nog inte. typiskt..


päron är jättegott. clementiner med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback