. goodmorniiing

happy birthday my brother-in-law. idag fyller han år. ska hem till dem ikväll. blir jätteskoj.

just det.. har glömt berätta om mitt nya turkosa bankkort. hihi. snacka om att jag tjatar ut den färgen nu.. turkost rum, turkos ipod, turkosa nike-skor, turkos/grå mobil.. och turkost bankkort. what a lovely color it is.

har designat mitt eget bankkort, med turkost/vitt mönster.. det är det finaste bankkortet i världen. roligt att se expediternas miner med när de ser helt förvirrade ut när man betalar..


idag har vi utskick på jobbet igen. bläh.

malmö förlorade mot gefle. jag kommenterar inte.

men pär åkte ut ur idol, och det var en stor lättnad, snälla gör så att knut åker ut nu. vafan var det för version av "baby baby" som han sjöng? are you gay?


have a lovely day. peace

Kommentarer
Postat av: baba

hahaha "are you gay?"
turkos sjal glömde du med haha

2007-09-26 @ 12:04:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback