. ny tv - så het.

yes bella, du har så rätt - jag älskar turkost. men nu börjar jag tjata om det för mycket här på bloggen. så jag lovar att vara tyst om det ett tag. :)

igår vann inter mot psv eindhoven - och zlatan gjorde 2 mål till.. underbart att se vilken form han är i. och hur himla bra mitt älskade inter har börjat spela tillsammans nu. värt att älska.

idag ska jag hem till anna, vi ska se om vi kan göra något åt mina naglar som just nu är alldeles för långa. man vet det när varannan bokstav man trycker på på tangentbordet helt plötsligt blir till 2-3 bokstäver. simple.

jag har kommit i någon form av period där jag har blivit helt uppslukad av allt som har med inredning att göra.. och jag har bestämt mig. det bir nog någon kurs i inredning och design för mig faktiskt..

ikväll är det grey's anatomy..

ohh.. just det. världens snyggaste tv infinner sig just nu i vårt vardagsrum.. en 42 tums LCD tv från Philips. Riktigt riktigt snygg.. och riktigt riktigt bra bild. tack så JÄTTEMYCKET mamma och pappa! älskar er!

Kommentarer
Postat av: Sefik Ibrahimovic

Min son micket doktig i fodball.

2007-10-03 @ 18:37:03

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback