. ny mobil igen

shuhej. längesen jag skrev. ska bättra mig.

ja.. vad har hänt? var i växjö i helgen. och självklart hade jag med min nya skinnjacka så är såååå het!

och självfallet min mobil som jag  har fått en helt ny av.. det räckte med att jag redan hade fått skicka den på 3 lagningar.. så nu har jag en helt ny turkos mobil. wee.

och igår var jag och tränade.. var mycket folk på gymet igår, skoj. det är så skönt nu när man har börjat lära känna alla som går dit, så nu har man liksom saker att prata om mellan flåsen..

och malmö förlorade igår mot kalmar. inga kommentarer idag heller. förutom att två plantor spelade sig till vars en utvisning. begåvat. jävligt begåvat.

armin ska nog tatuera sig igen, oh .. det kommer bli så snyggt. hoppas på att jag kan ge den i julklapp till honom :)


ikväll är det desperate housewives. ska bli skönt att se.

peace

Kommentarer
Postat av: Bella

kan det vara så att Catty gillar turkost?! =)
Vi kanske kan ta en fika på torsdag gumsan? Puss

2007-10-02 @ 19:52:38

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback