. i'm the boss


idag var jag på möte ute i västra hamnen med min nya arbetsgivare.. det gick jättebra, och det kändes som att jag gjorde ett gott helhetsintryck faktiskt.. jag fick reda på massor av bra saker, och sen fick jag en rundvisning i de helt nybyggda lokalerna. got damn säger jag bara. feta panoramafönster med utsikt över hela öresundsbron, öppna kontorslandskap, superfresh inredning... och bäst av allt. jag är chef.

(inte största chefen precis.. men huvudsaken är att jag kan kalla mig chef. fett fett.)


.... någon kommenterade med att den svarta mobilen bara kommer med kent-edition..

svar:
... ja, om man handlar den bland annat på netonnet.. men fallet är så att eftersom den finns utan kent också, så väljer jag den utan.. självfallet. så svaret på kommentaren ; nej den finns inte bara med kent-edition.. sorry.



igår kväll var jag hemma hos min bror som har blivit opererad.. tog det lugnt med familjen.. tittade på fotboll och läste sagor för barnen.. mysigt..


ska träna idag. sen ska jag göra my famous köttfärssoppa. how wonderful....


och ikväll måste jag se på grey's anatomy som jag missade igår..

nu ska jag äta makrillknäckebröd.

see ya.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej nej, inte bara kent men det vanligaste är kent-edition, och då får man även fri musik i ett år, worth to think twice about...

2007-10-20 @ 01:14:42

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback