. hemma igen + bilder

hello folks. i'm back.

har varit i växjö i ett par dagar - och det har varit helt underbart. mys på hög nivå..

det börjar närma sig den 16 november. show i simrishamn då... kommer bli fett skoj faktiskt.. första showen. pirrigt - men det kommer nog gå skitbra. en skön tjej som man har kontakt med från ungdomens hus i simrishamn.. vi har kommit bra överens och så.. så det känns skitbra. längtar.

har fått mina whitestrips som vi beställde från usa. nu ska vi bara se hur resultatet blir.

ska till tyskland i helgen och köpa hem lite somethin' somethin'... seems like it's gonna be a good winter after all.. haha nej jag bara skoja.. men visst kommer jag köpa hem en del - det är givet.

på torsdag börjar jag jobba ute i västra hamnen. fulltidslön.i love it.

bilder var det ja...



vintermys
min fina pepparblomma







maximalt sliten








hoppas på vitt resultat
utsikten från mitt nya jobb






middag á la catty i växjö


peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback