. denna tisdag. denna dag.

yeeeah.

tisdag idag, tränade hårt som fan igår kväll.. och tittade på csi. städade också..

har jobbat idag igen. men förhoppningsvis ska jag inte behöva jobba imorgon.. hade varit skönt med en dag för nervarvning...

och ikväll är det desperate housewives.


ibland saknar jag känslan av att gå på dagis. fråga mig inte varför.


gjorde ett test idag där man skulle räkna mattetal och sedan tänka på en färg och ett verktyg...

kände mig smått onormal när det stod att 98 % svarar röd hammare... och jag som svarade grön skruvmejsel.
detta innebär att jag tillhör de 2 procenten med "onormal" hjärna.

jag räknar det som att jag är fruktansvärt intelligent och tar det positivt istället.

haha. fan va skadat.


förresten så har jag två fina blommor i mitt rum nu där det växer små små paprikor på .. man kan äta dem. men jag tror jag avstår.

silvijas mage svullnar grymt mycket när hon äter äpple. sjukt fett. hahahah.


Kommentarer
Postat av: Nilla

Saknar du dagis? Du e väl lita knäpp =)

2007-10-23 @ 15:07:13
Postat av: Baba deLaHoya

spara paprikorna till mig, min mage svullnar med då.
jag svarade beige svarvfil på det testet, fick resultatet: retard.

2007-10-23 @ 16:08:56

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback