. planka på tåget

.. ja, så är det.. idag plankade jag på tåget. haha. hade glömt hur roligt den där lilla spänningen är när man kollar spänt efter konduktören och flyttar sig längre och längre bak.. haha. jajamensan. i'm a lawbreaker.

det var min revenge efter att busschauffören på 3an körde ifrån mig.. det fula var att jag var precis framme när han körde. han stod där fett länge innan det. kändes som att han väntade för att jävlas.. så lack jag blev.


lyfe jennings - s.e.x. en låt som har satt sig på min hjärna.. lyssnar på den konstant. även om den inte är det nyaste så är den ändå såååå fet. "baby got a attitude and proud to holla back".

och cassie och ryan leslie .. underbara tillsammans i "sometimes".. så är det.

är kall om händerna och varm i ansiktet. men ändå fryser jag. normalt?.. va vet jag.

ska väl göra 8 minute abs nu. super magträning.

holla back.


trey songz - älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback