. i'm baaaaaaaaaack

shuuuu mina vänner.. tillbaka på bloggen igen..

been quite busy.. men här är jag igen.

ja.. var ska man börja...?

på jobbfronten har jag sjukt mycket att göra..



i fredags uppträdde jag i simrishamn.. gick jättebra.. bild där nere..förhoppningsvis får jag se fler.. var med i ystads allehanda också. hihi... nervös var jag - men trots förkylning och trötthet så höll rösten.. och jag fick bra respons från kidsen.. :) skönt.

"Bénka-dí
20 nov 2007 10:19
Du var grym. Det var grymt. Jag är grymt nöjd."

"Wow. Det var så lyckat i fredags, jag tappar talförmågan, mina ben viker sig... Fattar ni vilket intryck ni gjort på Simrishamn?!? Tusen tack för att ni kom och rockade, allihop!"

vilka fina kommentarer. blir helt rörd. det är skönt när man får lite creds faktiskt..

sen var ju julia (hon som höll i det) en sjukt skön tjej... hoppas på att få jobba ihop med dig mer i framtiden!




i lördags såg vi saw 4.. helt ärligt så är det den bästa hittills av alla "saw"-filmerna.. innehöll samma spänning och action som ettan, men var ändå snäppet bättre.. inte bara äcklig som 3an.. och inte bara skitkass som 2an.. super!

i söndags såg vi surf's up.. och the game plan - båda två var jättemysiga faktiskt.. värda att se.. surf's up var över alla förväntningar.. grym film av sony pictures..!

igår.. hmpf. jobbade.. sen var jag hos frisören.. klippte en massa etapper och gjorde illröda slingor.. mörkbruna också. sen i övrigt ljusblont.. låter säkert jättesjukt - men kontraster är underbart!

idag har jag jobbat asset av mig.. sen har jag tränat och varit hemma hos jenny som ska sminka mig och min syster inför min systers bröllop..

kom på idag att jag har varken sjal, skor eller väska till min outfit till bröllopet.. inte ens håraccessoarer som jag måste ta med mig till frisören. gaaaaaaah. måste ta tag i detta. måste sola också..

haha..

jaja men här är jag i fredags iallafall - smått blek av min förkylnings-släng.. but still.

image174

lalala.










Kommentarer
Postat av: Baba Banderas

du var jätteduktig :) älskar dig

2007-11-21 @ 13:46:28

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback