. chihuahua dreams

.. så ja. nu har jag kommit igång på det nya jobbet.

har ont i nacken imellanåt.. men det blir nog bättre snart. kanske borde kolla upp det ändå...

mycket att göra faktiskt idag ändå på jobbet, och imorgon kommer det bli massvis känns det som.. många leveranser av möbler etc. som ska monteras och sättas på plats.. min roll i det hela? - övervaka de som gör det typ.. bara sitta där.. sounds like i'm kind of busy huh? hahaha.

igår var jag och linda en liten "fik-runda" på lilla torg.. så det blev både gökboet och mello yello..känns som att jag har blivit te-beroende. sjukt gott.

annars.. showen närmar sig. nästa fredag. iiihh. spännande.

är så sugen på att köpa en chihuahua. så mysigt det hade varit med en liten krabat som bara hade velat vara hos en hela tiden. och busa o.s.v.. när jag flyttar hemifrån kanske.

image167


HAHAHA kolla den då. så jävla söt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback