. äventyr

ja.. ett riktigt äventyr... kom hem sent idag efter jobbet.. eftersom jag hade glömt mina nycklar hemma.. så jag joinade mina gamla arbetskamrater på akzo nobel en stund och drack en kopp te...

på kvällen stack jag och sara till burlöv center och hon hjälpte med lite kläder.. har bland annat hittat klänningen jag ska ha på mig på min systers bröllop.. den är créme-guld - färgad..
guld till mig.. konstigt va? haha.. får nog ta och sluta med den här guldtrenden. men jag älskar ju guld. vi låter det vara.

hittade en tröja jag eventuellt kommer ha på mig under showen på fredag.. men vi får se.. kanske hittar något annat när jag går med armin och handlar.. köpte en till klänning också förresten.. och ett par örhängen.

förutom det så käkade vi wok.. och sen tog vi en take-away te / kaffe på espresso house..

en skön avrundning på en lång och jobbig dag faktiskt..


imorgon kommer jag sitta på jobbet och programmera in en massa på en dator. can't wait....
....ska träna också.


nej. nu måste jag köra 8 minute abs och sen duscha.. se jericho innan jag sover med.


peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback