. tredje gången gillt?

såå ja. då har jag lämnat tillbaka den andra iPoden också. min turkosa. suck.
lönt att den inte funkar som den ska.. anyway, har beställt en ny turkos som jag får nu i veckan. dom på netonnet börjar nog tro jag är nån mytoman som behöver ha nya saker hela tiden eller nåt.. men men, what to do.

idag har jag sökt massa lägenheter. ringt runt till alla fastighetsbolag i malmö-regionen. mailar och ringer.. vad är det som ger resultat? hopplöst. man måste ha ett par års framförhållning i den här staden.

sitter och klurar på lyrics till den nya låten.. var ska man få sin inspiration ifrån? man kan ju inte dricka vin varje dag liksom.

jag borde veta bättre, men det spelar ingen roll.

vill åka till aruba.

Kommentarer
Postat av: baba balouchsson

jag måste med lämna in min :(

2007-05-28 @ 22:53:06
Postat av: Anonym

om du har fast jobb och söker lägenheter inom samma område så tar de inte så lång tid att få via mkb... prova om du inte gjort det.

2007-05-30 @ 12:22:37

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback