. the new era is here

shuu..

nu har min nya era börjat.. rätt kost och mycket träning. glamorous.

idag har det vart.. youghurt med banan till frukost och kycklingsallad till lunch.. blir snart ett äpple med. sen träning i eftermiddag.

och idag ska jag köpa min turkosa ipoood.  äntligen. med 5 olika färgade fodral och adaptor till väggen. blir mycket pengar, men det är det värt. ska använda den på mina tågresor till och från växjö bland annat.

23 dagar kvar till bulgarien och jag längtar bara mer och mer. ska shoppa sönder mig.

har redan haft 680 samtal idag. och klockan är bara lite över 2. sick.



dagens bästa
lön idag. kunde inte komma lägligare

dagens värsta
ont i ryggen. fucking svank.



♥ armin jag älskar dig.

peace / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback