. paris hilton har skostorlek 44. och jag ska på photoshoot

shuu...


idag är det en grå dag. damnit, varför ska alltid vädret bli fucked up igen, när man väl har vant sig vid solen.. i need to get myself some tan.

igår åt vi på restaurang.. plankstek och vitlöksbröd. såå gott. fick en flagga på mitt bord med för att jag fyllde år. how cute is that ?

malmö spelade 1-1 mot hammarby .. en match man inte behöver hurra för. jag sov ett tag någonstans i mitten..

gääääsp.

förresten så har jag hittat en iPod som jag ska köpa. längtaaaar.

läste på aftonbladet om kvinnor med stora fötter.. tydligen har paris hilton och uma thurman storlek 44 i skor. daaaamn girls. måste vara svårt att ha skor med klackar i den storleken.

slutar om lite mindre än en timme, sen ska jag hämta upp sara..ska på photoshoot till albumet. hoppas det blir någon bra bild..



dagens bästa

att armin har fått jobb på mitt jobb. såå underbart.


dagens värsta

broccolisoppan som jag betalade 40 kronor för.. kräkvarning.



anyway.. i'm out.

peace / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback