. min födelsedag idaaaaaaag + massa foto

shuu...

har inte skrivit på ett tag.. i've been kind of busy.


MEN IDAG FYLLER JAG ÅÅÅÅÅÅÅR. GRATTIS TILL MIG.


har fått massa bra saker. skitmycket presentkort på guldfynd, pengar, och annat smått och gott.

fick en ny friis & co - väska med tillhörande plånbok.. i guld / beige färg. finaste väska jag någonsin har sett. älskar den. tack såååå mycket baby.


armin har vart här hela helgen, såå mysigt har vi haft det..

i lördags firade vi min födelsedag.. hade fest hemma.. fett bra var det.. drack ganska många glas vin... och lite öl och så.. senare på kvällen stack vi till möllan, jag, armin, och emma.. mys. träffade upp sofi och sara där med.. sen kom robin och jesper, och två killar till.. blev pilkastning och massor av öl... och sjukt mycket skratt.

söndagen sov vi ganska länge.. behövdes.. sen åkte jag och bebi till folkets park.. var sjukt mysigt.. var inne på terrariet och kollade på djur.. så jävla fett var det. sjukt stora ormar och krokodiler n' shit. interesting.. men det var fett äckligt inne i det rummet där apor, fåglar och fladdermöss var lösa.. hahaha. som jag sprang. hoppade precis ovanför huvudet på oss.. och fladdermössens fucking skrik.. ahhh så nasty. sen när papegojan visslade på oss..haha, och pratade.. så fett det var.

sen igår var vi i köpenhamn hela dagen.. shoppade en massor på ströget, och åt på en romantisk italiensk restaurang.. ohh, så underbart..

sen nu idag fyller jag år. fatta vilka underbara dagar jag har haft nu. tack min underbar familj, min älskade armin, och mina vänner för en underbar födelsedag! jag älskar er!

nu ska jag sluta jobba om ett par minuter, sen ska jag och mamma och pappa på restaurang för att fira mina födelsedag. sen ikväll är det fotboll.. malmö - hammarby, come on malmo and make my day.



dagens bästa

restaurangmat ikväll. yummie


dagens värsta

att armin åkte hem. fan. saknar dig redan baby.




saturday


image22image23

mina tårtor. jättefina.

image24

en del av "gänget" ute i lördags.




sunday


image25image26

daaamn så stor den ormen var.

image27image28

min chompis, och krokodilen.

image29

papegoja



monday

image34

ihh vilken fin bild på oss.

image35

jag och min låååånga chompis


image33

italiensk bruschetta. yummie.


image31image32

some buildings


peace / C

Kommentarer
Postat av: baba

hahaha fan vad ful jag e på den bilden, o det e innan fladdermusen pissa mig i örat haha
älskar daj

2007-05-08 @ 23:26:33
Postat av: Anonym

fan vad bilderna på djuren blev bra
haha du kanske ska ta o bli djurfotograf :)

2007-05-09 @ 11:04:36
Postat av: smoejoe

HAHAHA, FAN VA KASS DU E BABA

2007-05-13 @ 14:35:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback