. extreme makeover

jobbar..pengar rullar in som de ska.

var och tränade med sofi igår.. jätteskönt. efteråt körde vi ut till bo01 och satte oss på gräset i solen och bara pratade. skönt det var att slappna av efter ett intensivt träningspass. vi stannade däremot inte så länge eftersom flugorna invaderade och vi började se en fästing krypa på min fot. men mys var det iallafall.

hämtade ut mitt nya guldarmband igår som jag hade lämnat in guld för omarbetning. blev riktigt fint faktiskt. köpte en guld/diamantring också för mina 20 års-present pengar. blev jättenöjd faktiskt.

idag ska jag förmodligen hämta min nya iPod (om den har kommit) och sen ikväll ska jag göra mina naglar igen.. sen på fredag till frisören. daaaamn, riktig makeover inför bulgarienresan ju.

nej, nu är det lunch.

peace

Kommentarer
Postat av: baba daniels

ohlala haha snart haru lika mycket guld som Mr.T.
I pitty the fool who wear my gold
ä

2007-06-01 @ 06:11:27

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback