. enorma vinglas.

saturday

så skönt med helg.

igår kväll var jag hemma hos linda.. kollade film, snackade lite skit och drack vin. vars tre glas räckte.. med tanke på att de glasen vi drack ur var typ tre gånger så stora som vanliga vinglas. haha. sick.
blev lite småsnurrigt till slut, så jag satte mig för att skriva texten till min nya låt. konstigt nog får man bättre fantasi efter lite vin. haha. kvällen resulterade i mycket skratt, till och med lite dans och högsång. grannarna undrade nog..
imorse gick jag upp tidigt och stack in till stan för att träna. tränade ett hårt pass och drack lots and lots of water. behövdes efter gårdagen. ;P

sitter och synkroniserar min iPod och sjunger lite. hoppas sofi ringer så jag kan träffa henne sen.

bilduppdatering

image44image43
fruktfaten jag och linda hade nu i veckan när vi kollade på desperate housewives

image45image47
enorma vinglas. titta skillnaden.

image49
yummie.


kör ingen lista idag, det får vara till sysselsättning på vardagarna när man är på jobbet.



Kommentarer
Postat av: baba banderas

haha eller så fyller man inte sånna glas ända upp till kanten :D ingen bordsskick alls alltså :p
älskar daj jooj

2007-05-28 @ 06:42:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback