. solglasögon och baggy-jeans

shuu..

en lång dag, men behaglig. jobbade, till halv 5.. åkte hemåt, fräschade upp mig lite.. sen hämtade sara mig.. kändes konstigt att det inte var jag som körde, men sara var skitduktig. GRATTIS igen till körkortet sara.. åkte till burlöv center för en liten shoppingrunda, som jag lovade mig själv att jag skulle unna mig faktiskt.

käkade vegetariska vårrullar, och köpte nya baggyjeans-shorts.. nöjd med det inköpet faktiskt.. lite impuls, men det var nog helt rätt gjort.. blev två linnen med. samma som jag har innan fast nya färger. tanken att dom ska matcha min solbrända (?) hud i sommar.. nu ere bara ett par snygga vita sneakers kvar att inhandla, sen e jag done.. nej.. förresten, imorn ska jag gå och impulshandla ett par nya solglasögon med, som jag har tittat ut.. damn, snart e lönen slut. yeah yeah. som sagt, i need this.

efter min shopping stack jag hem, lämnade mina kläder, och sen till söderkulla.. hämtade upp sofi, och vi stack till mcdonald's på jägersro. var skönt att bara sitta o snacka lite.. lite te, lite kaffe, och massor av välbehövligt prat. blev en snabbkopp.. tog knappt en timme.

hem snabbt igen, för att hinna till grey's anatomy. skönt att ha något att vara beroende av nu när jag slutat röka.. ett halvår har gått sen jag rökte min sista cigg. så snabbt. va stolt jag är över mig själv.

så.. det var min dag, skönt med lite aktivitet för en gångs skull. imorn ska jag träna.


peace / C






Kommentarer
Postat av: Syrran

Shuu... ;-)
Jag e osso stolt över att du inte röker mer!!!!
Puss o kram / Syrran

2007-03-22 @ 14:38:37
Postat av: Baba B-real

damn jag vill ha dem skorna pharell designat.. måste köpa skor nu med så det e det som hypar upp mig haha
dem här adidasen börjar bli lite slitna nu alltså.
älskar dig!

2007-03-22 @ 23:09:42

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback