. sol, sol, sol

shuu..


nu är det måndag, än en gång.. men en sköööön måndag. sol och fint väder, helt underbart.. man får en så skön känsla i kroppen, bara av att se ut från fönstret här på jobbet. inte ett moln på himlen, bara sol, sol och åter sol.

för att inte tala om vilken skön känsla det var att gå till jobbet, att kunna strunta i jackan, och bara ta på sig palestinasjalen ovanpå sin tröja. ohhh, sommaren är på väg. lovely lovely lovely... :)

konstigt hur vädret kan påverka människor, under vintern snackar man knappt med varandra, sen nu helt plötsligt när solen tittar fram är alla übersociala. alla som går förbi här på jobbet skrattar och är på bra humör. trots att det är måndag och början på en ny lång vecka. vädret styr oss, vare sig vi vill eller ej. coolt. 

86 dagar kvar tills vi åker till bulgarien, som jag längtar. ska bli underbart att få vara med min älskling i en hel vecka, och bara njuta. plus att mamma och pappa också ska med, blir mys.

idag ska jag äta shopska sallad till lunch (bulgarisk sallad).. kroppen fylls av ännu mer längtan. wee.

helgen har vart skönt, har inte gjort nånting typ, skönt att bara slappa och vara med min bebi :)
älskar dig armin. tack för ännu en underbar helg.

inter vann igår, mot milan, och framför allt - mot ronaldo. skön känsla det var att se zlatans mål, det målet som fick ronaldo att sjunka, sjunka ner djupt. och bara acceptera fakta att han var besegrad. av det lag han en gång i tiden själv spelade i. för längesen, när han var stjärnan och hjälten i mitt älskade inter. idag har jag inte mycket för honom. folk brukar ju återvända hem till sina moderklubbar, men han valde ärkefienderna. hans val.
inga kommentarer.

inter vann derbyt igår iallafall, 2-1.

jag har börjat planera en ny låt för inspelning.. ska börja fila lite på text och struktur nu. vädret som inspirerar ? :)

hoppas på en fortsatt underbar dag.


peace / C

Kommentarer
Postat av: bob bashment

damn känns som många dagar, men ändå inte haha
älskar daj bebbe

2007-03-12 @ 12:50:37
Postat av: ForzaJuve

Inter vinner iår men nästa år är dom tillbaka till att vara Italiens tvåa efter Juventus.

2007-03-13 @ 17:31:35

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback