. smiling face

shuu...


en ny dag, en helt vanlig dag. precis gått igenom mina forna tyska kunskaper med en tysk lastbilschaufför här på jobbet. "es..ehm, ist,.. nach links.. " . gick rätt bra ändå. haha. han förstod mig iallafall och visade stor tacksamhet. kul när man kan sprida lite glädje. nu slutar jag om 10 minuter, ska sticka o ta en eftermiddags fika på wayne's coffee med sofi.. mys..

igår kväll var jag och sofi på jakt efter nåt schyst café i stan, men efter ett par rundor med bilen, och många skratt, så slutade vi på mcdonald's midhem med en kopp te. sofi testade vegoburgaren McBean, och jag tappade mitt örhänge, och fick socker i ögonen. fan va skönt det är att få skratta lite, och ta livet med en klackspark - igen. på vägen hem för att lämna sofi, så körde en rutten liten bil framför oss, i alldeles enligt mig för låg hastighet. jag skymtade en hund i baksätet och sa till sofi, att vi kör upp sidan om  bilen o kollar in hunden... när vi kommer upp vid sidan om bilen så visar det sig att det var ett litet barn med skitful mössa. snacka om att man blir paff. hahaha.. var ett bra avslut på gårdagen.

gnarles barkley - smiling faces    -    en underbar låt som återspeglar mycket.


peace / C

Kommentarer
Postat av: brother bob

warum sich? ich heise ali karimi, oke?
mc'd på midhem e ju mitt ställe haha,
dont let me see you snortin that sugar again

2007-03-01 @ 17:39:48

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback