. lax i stora lass

shuuhejsan...


en trevlig dag, faktiskt.. har tränat, riktigt skönt. överträffade mig själv. skönt när man pushar sig själv över gränsen.. ohh .. stolt... imorn ska jag träna igen, fast med linda då... ska bli skoj.. man kommer vara vältrimmad tills bulgarien nu.. bara solariekortet som jag ska försöka inhandla nu i veckan som saknas..

tänk så mycket lite träning kan göra för välbefinnandet. ju mer jag tränar - ju mindre deprimerad e jag. lovely indeed.

gick bra på jobbet idag med. var inte lika drygt som måndagarna brukar vara, antagligen för att jag e så förväntansfull inför resan nu. behövs verkligen..har resfeber, livet där nere är så oerhört befriande. damn. jag ska dricka öl konstant i en vecka. no doubt 'bout that.

igår gjorde jag laxspett. haha .
fan va goda de blev. lite kockrutiner som sitter i fortfarande. ränderna går visst aldrig ur ^^.


snart är det CSI. wunderbar. sen på torsdag börjar CSI Miami, ännu mer wunderbar.
sen nästa vecka grey's anatomy säsong 3. wunderbarast.



enjoy the meal..


image4



peace / C

Kommentarer
Postat av: bob bareknuckle

mm fina fisken serrööö
ser jävligt gott ut måste jag säga :D
älskar dig

2007-03-05 @ 20:29:33
Postat av: joesmoe

Fina fisken sörröö, tjena mittbena, ääaAA

2007-03-05 @ 21:15:28
Postat av: Nilla

Fina spett honey. hihi :)
Ja visst mår man bra av att träna, man känner sig så het haha.
Love you so mucho

2007-03-05 @ 23:38:39

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback