. girls' night out

shuu...


damn vad jag var sliten imorse. and you know what? i loved it.

var ute och festade med mina brudar, allihopa. första gången sen studenten. ohh va skönt det var.

började hemma hos bella, drack 3 öl och softade, smådansade lite och flippade ur helt. som jag har saknat det.

tio i tio tog vi bussen till big bowl. fan va skönt det var att åka buss. jag vet, jag e skadad, men helt ärligt. det var skitskönt att åka bussen. åka linje 7 igen.. like the good old days. känna att man inte vet vad som väntar under kvällen som står framför en.. måste komma tillbaka till mitt gamla jag. no doubt 'bout it.

bowlade.. eller ja, vi gjorde så gott vi kunde. allihopa hade börjat bli lite påverkade.. drack öl, slog två slag, drack öl.. and that's how it went. i 1 timme. vi dansade mest vid banan. haha. so freaky.. and so lovely.

vi gick in på nattklubben.. vissa dansade, vissa snackade.. jag gick och köpte öl o shot. blev en snabb runda.. vi beslutade oss snabbt för att dra vidare.. via veneto på davidshall blev nästa stopp för oss. blev en promenad dit istället för taxi eftersom taxigubben utanför big bowl hade tänkt "charga" oss för att vi var en mer än lagligt i bilen. what a bitch..

på via veneto .. kom in, alla in på toan, sen baren. blev en god öl - karlovacko. yummy.
sekunden jag satte mig ner i soffan förstod jag, nu kommer jag nog inte resa mig mer härifrån ikväll. spriten slog ner mig som en åskboll. men kul var det. till sist kom jag upp, och dansade som fan. jag o bella, sjukt kul.

var rätt mycket folk där från "förr i tiden". fick höra från en att han har trott att jag o bella har vart samma person, eftersom vi är så lika. haha. sjukt. iofs har både jag o bella fått höra det innan. att vi är lika. mys.

brudarna skulle vidare till slagt, men jag konstaterade, både för min egen - och deras att det nog var bäst jag åkte hem. hade bara trillat runt där inne annars.

när jag väl var hemma, däckade jag med mobilen i handen. så när jag vaknade runt 7 av att allting snurrade, så hade likaså jag snurrat in mig i sladden till mobilladdaren. lyckat.

summerat - kvällen igår, var gryyymt välbehövlig. och helt underbar. jag o tjejerna. malmö var vårt.


älskar er.


peace / C


image10

Kommentarer
Postat av: joesmoe

ABÅÅÅW, medan jag o armin satt framför datorerna allltså :D

2007-04-01 @ 15:07:47

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback