. fullproppad av cortison

shuu...


efter 114 minuters väntande i kö på vårdcentralens telefon kom jag äntligen fram, och möttes av en röst som sa "den här anknytningen tar inte emot några meddelanden" sen ett klick. ett antal svordomar som for genom ens huvud då.. här satt man och kunde knappt andas.. så jag ringde till receptionisten där nere och klagade och klagade. till sist så sa hon att jag fick ha en akuttid, för det var ju allvarligt att jag inte kan andas.. jag körde ner till vårdcentralen och kom in typ direkt.

så nu sitter jag här på jobbet, fullproppad med cortison, och med ett plåster på fingret. händerna darrar och jag känner mig allmänt borta.. jaja, men nu andas jag iallafall.. trots det så har jag fortfarande ont i lungorna.. weird.

jag luktar bara sjukhus. bah..


peace / C

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ussh snuttan!!
Jävla sjukvård asså, att du skulle få vänta så länge!! Om något hade hänt så skulle de fått me mig och göra. I Love You..Mwaaaa

2007-03-19 @ 18:02:27
Postat av: Anonym

Sjukvården här är ju rena fucking katastrofen, sjuka i hela huvvet är dem, kan ingenting alltså.

2007-03-19 @ 22:12:56

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback